Studenti pokazali odgovornost – veliko interesovanje za dermatološke preglede u okviru projekta CeraVe Days

Realizovano više od 1350 besplatnih pregleda dermatologa, dok je više od 1000 studenata pratilo stručne panele na fakultetima u Beogradu, Nišu i Novom Pazaru

Autor: Promo
07.05.2024. 13:29
  • Podeli:
5R6A0407-663a10018fcd6.webp Foto: Promo

Treći krug projekta CeraVe Days, jedan od najzanimljivih projekata dermokozmetike posvećenog studentima, završen je rekordnim odzivom studenata na šest lokacija. Više od 1350 studenata je iskoristilo priliku za besplatnim dermatološkim pregledima, dok je više od 1000 njih aktivno učestvovalo u edukativnim panelima koje su vodili stručnjaci iz oblasti dermatologije. 

Osim što pruža priliku za besplatne preglede kože i konsultacije sa stručnjacima, ovaj uzbudljiv događaj je i sjajna prilika da se govori o „vrtoglavom“ skincare trendu kom usled uticaja na društvenim mrežama podležu mlađe generacije ali bez adekvatnog nadzora stručnih lica. 

Sjajna atmosfera, osvežavajuća kafa i kreativne foto-stanice, samo su deo putovanja u kojem su učesnici uživali. Sa primarnim ciljem da se mlađoj populaciji približi važnost obraćanja dermatologu kao prvom koraku ka adekvatnoj nezi kože, projekat je sproveden na Farmaceutskom i Stomatološkom fakultetu u Beogradu, ali i Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja, kao i na Medicinskom fakultetu u Nišu i Internacionalnom univerzitetu u Novom Pazaru.

Događaj od velikog značaja za studente širom Srbije

CeraVe Days projekat istoimenog globalnog  brenda je započet baš u Srbiji u aprilu 2023. godine i tokom održana dva kruga na deset lokacija je realizovano oko 2000 pregleda, dok je oko 800 studenata prisustvovalo predavanjima.

Studenti i studentkinje su imali bezbroj pitanja za specijalistkinju dermatovenerologije dr Jovanu Pešić i predstavnicu CeraVe brenda Anu Kovačević, a nisu propustili ni priliku da se slikaju i ćaskaju sa popularnim influenserom i CeraVe ambasadorom Dušanom Petrovićem. 

Ključ CeraVe proizvoda je u ceramidima&MVE tehnologije

CeraVe je brend čija je misija da pruži pristupačne, ali visokokvalitetne proizvode, razvijene u partnerstvu sa dermatolozima, i na naše tržište je stigao pre tri godine. Jednostavna formulacija CeraVe proizvoda leži u ceramidima, lipidnim molekulima koji su prirodno prisutni u koži, kao i u jedinstvenoj patentiranoj MVE tehnologiji za dugotrajnu hidrataciju.

Promo akcija za studente

I po završetku projekta, a sve do 28. aprila je dostupna promo akcija u Lilly drogerijama na ceo asortiman CeraVe brenda sa popustom od 20 odsto.

Imajući u vidu da ovakav vid savetovanja i pregleda od strane stručnjaka mladima često nije dostupan, ili je pak veliki izdatak tokom studentskih dana, veliko interesovanje koje ima tendenciju rasta podsticaj je brendu da nastavi sa svojom misijom edukacije mladih i u drugoj polovini 2024. godine.

Više informacija o brendu CeraVe dostupno je na zvaničnoj stranici brenda.

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()