Bankomat vam je 'skinuo' pare koje niste ni podigli? Ovako možete da povratite novac

Morate brzo da reagujete

31.05.2025. 15:20
  • Podeli:
bankomat - pixabay-63904ece7256b.webp Foto: Pixabay

Na društvenoj mreži Reddit nedavno je osvanulo pitanje korisnika koji je doživio vrlo stresnu, ali nažalost ne tako retku situaciju: “Maloprije mi je bankomat skinuo pare sa računa, a nije mi dao novac.  Da li je imao neko istu situaciju?” Odmah su stigli brojni odgovori drugih korisnika kojima se dogodila ista stvar i koji su otkrili da je novac moguće vratiti, ali će biti potrebno vremena.

"Bez brige, bankomat vodi svoj zapis (log), novac će ti biti vraćen čim dođe tehničar i popravi bankomat. Ne moraš ići u banku", bio je jedan odgovor na što mu je odgovoreno da je bankomat nastavio raditi nakon toga, samo njemu nije hteo isplatiti novac. "Nakon pet-šest minuta ponovno sam gurnuo karticu i podigao manji iznos".

"Meni se to dogodilo nedavno, i to na bankomatu druge banke. Nazvao sam svoju banku, oni su mi poslali obrazac na mejl koji sam ispunio i poslao nazad. Za otprilike nedelju dana novac mi je vraćen. Ako ti se to dogodilo na bankomatu tvoje banke, samo ih kontaktiraj – verujem da će ti još brže rešiti situaciju nego meni. Možda ih čak ne moraš ni zvati, ali ja bih ih svejedno kontaktirao."

Međutim, nije sve uvek tako jednostavno, što potvrđuje još jedan korisnik: "Meni se to dogodilo pre nekoliko godina. Čekao sam 15 dana u jednoj banci da mi vrate novac. Nakon toga sam zatvorio račun jer sam predugo čekao. Takve stvari bi trebalo brzo ispraviti, a ne da se toliko čeka."

U slučaju kada bankomat zadrži novac, a sredstva se skinu s računa, banke su dužne proveriti stanje. U slučaju da vam se dogodi ista stvar, sačuvajte potvrdu o transakciji ako ste je uzeli iz bankomata. Odmah kontaktirajte svoju banku, putem telefona, aplikacije ili idite lično u poslovnicu.

Zatražite i ispunite obrazac za reklamaciju, te se raspitajte o rokovima rešavanja. Zapišite tačan datum, vreme i lokaciju bankomata. Ako ne dobijete povrat u razumnom roku, obratite se finansijskom regulatoru ili udruženjima za zaštitu potrošača.

Zaključno, iako tehničke pogreške bankomata nisu svakodnevne, ipak se događaju. Važno je da korisnici znaju kako da reaguju i šta da preduzmu, a banke bi, s druge strane, morale osigurati brže i efikasnije rešavanje takvih situacija. 

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()