UNA pita zvezde Mark Awards: Direktorka koja menja svet - Jelena Šarenac Gavrilović

Mark Awards je nagrada koja se dodeljuje izuzetnim pojedincima iz kompanija za lična i profesionalna dostignuća u oblastima marketinga, PR-a, digitala i employer brandinga

Autor: Web UNA TV
24.11.2025. 15:00
  • Podeli:
Mark Awards Jelena Gavrilovic Sarenac-69246296dab7d.webp Foto: UNA

UNA pita zvezde Mark Awards je serija razgovora sa dobitnicima ove nagrade, priznanja pojedincima za lične, poslovne i profesionalne uspehe, koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.

Projekat Mark Awards organizuje Marketing mreža u cilju isticanja, promovisanja i nagrađivanja najuticajnijih komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. UNA, kao glavni medijski partner, sa ponosom predstavlja najbolje iz branše.

Ove godine je direktorka za korporativne komunikacije kompanije Henkel Srbija i Henkel Adria Jelena Šarenac Gavrilović dobitnica čak dve prestižne nagrade - za PR/Corporate Communications Manager of the Year i Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke.

Tokom 20 godina karijere u Henkelu, demonstrirala je strateško vođstvo, integritet brenda i merljiv uticaj komunikacija na poslovanje, spajajući korporativnu reputaciju, interne transformacije i ESG sa konkretnim rezultatima. Iza njenih projekata stoje i važna dugogodišnja inicijativa „Volim reku, a ti?“. Uz izuzetne poslovne rezultate i podizanje vidljivosti kompanije i brendova, Jelena Šarenac Gavrilović je značajno doprinela i vidljivosti PR zajednice i razvoju struke, kroz stručne nastupe na konferencijama i predavanja na fakultetima, čime je dodatno podigla percepciju komunikacijske profesije.

Za Specijalno priznanje, žiri je prepoznao njen nemerljiv doprinos tome što je Henkel postao sinonim za održivo i društveno odgovorno poslovanje. Skoro dve decenije njenog rada pokazuju da su kontinuitet i posvećenost ključni za uspeh kompanije i brenda. Zahvaljujući projektima kao što su finansiranje lanca vrednosti, izgradnja solarne elektrane u Kruševcu i podrška zaposlenima za razvoj zajednice, Henkel je bio pionir ESG-a na našem tržištu. Jelena je prepoznala značaj empatije u komunikaciji – od podrške tokom pandemije, osnaživanja žena, do inovativnih inicijativa za mlade, a sve to doprinosi dugoročnoj vrednosti kompanije i građenju poverenja sa svim javnostima.

Svi koji rade u dinamičnom okruženju FMCG industrije znaju koliko je važno imati lidera koji kontinuirano unapređuje praksu celokupne profesije. Jelena Šarenac Gavrilović svojim primerom pokazuje šta znači odgovoriti na potrebe vremena i obogatiti definiciju komunikacijske struke, naveli su članovi žirija Nikola Maravić, Senior Director Global Marketing, Carlsberg Group (Danska), Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža i Aco Tomašević, CEO, Neoplanta. 

Mark Awards je nagrada koja se od 2021. dodeljuje izuzetnim pojedincima iz kompanija za lična i profesionalna dostignuća u oblastima marketinga, PR-a, digitala i employer brandinga. Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.

Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.

Žiri Mark Awards činilo je 15 uglednih profesionalaca - direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. 

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()