Pojedini grčki mediji objavili su poverljive dokumente elitnog takmičenja
Foto: Dusan Milenkovic/ATAImagesEvroliga praktično ucenjuje srpske klubove Partizan i Crvenu zvezdu tražeći im po pet miliona evra za trogodišnju licencu, pa je sasvim logično da je pokušala da sakrije podatke o popularnosti na društvenim mrežama!
Pojedini grčki mediji objavili su poverljive dokumente elitnog takmičenja, to jest istraživanje koje je sprovedeno u drugoj polovini 2024, a u njima se jasno vidi da su, kad je internet u pitanju, najpopularniji Panatinaikos, Partizan i Crvena zvezda. Pošto je "mleko proliveno", čelnici Evrolige pokušali su da saniraju štetu tvrdeći da podaci nisu tačni, a pokrenuli su i internu istragu kako bi otkrili ko je rezultate dostavio medijima.
Videći da joj nije preostalo ništa drugo, Evroliga je izdala saopštenje i prezentirala stvarne brojke.
"Podaci koji se odnose na preglede na društvenim mrežama za svakog učesnika, a koje su objavili različiti grčki mediji preuzeti su iz poverljivog izveštaja. Evroliga trenutno sprovodi istragu kako bi otkrila izvor neovlašćenog otkrivanja podataka i preduzeće sve potrebne mere kako bi se osiguralo da se slični incidenti ne ponove", navodi se u saopštenju takmičenja i dodaje:

"Procurili podaci ne odražavaju tačan broj pregleda video-sadržaja na društvenim mrežama klubova učesnika Evrolige niti ukupne brojke. Izveštaj koji je podeljen sa 18 klubova sadrži netačnosti zbog neusaglašenosti u osnovnim podacima".
Evroliga je potom objavila precizne podatke koje je prikupila renomirana analitička kompanija "Blinkfajer" za period od 1. jula do 31. decembra 2024. godine, a koji se odnose na platforme Fejsbuk, Instagram (bez storija) i Iks (bivši Tviter), prenosi Kurir.

Ipak, jedna stvar je jasna - najpopularniji klubovi, odnosno najviše pregleda i interakcija imaju Panatinaikos, Partizan i Crvena zvezda! Grčki zeleni vode sa 90 miliona pregleda, beogradski crno-beli ne zaostaju mnogo - 84,1 milion, a klub s Malog Kalemegdana ima 73,5 miliona...
Očigledno da srpski večiti i te kako doprinose opštoj slici Evrolige, može samo da se pretpostavi koliko to utiče na marketing. Malo je čudno da su čelnici Evrolige to istraživanje proglasili internim i poverljivim. Izgleda da im ne odgovara da im neko postavi pitanje zašto Partizanu i Zvezdi traže ogroman novac za učešće kad već ovi klubovi toliko doprinose imidžu takmičenja.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







