Format je jasno inspirisan Spotify Wrapped kampanjom
Foto: ShutterstockYouTube sluša korisnike i zvanično uvodi "Recap", svoju verziju popularnog Spotify Wrapped pregleda godine.
Ova funkcija će vam kroz personalizovane kartice "ispričati" kako ste koristili platformu tokom proteklih 12 meseci.
Počev od danas, YouTube "Recap" će koristiti vašu istoriju gledanja i napraviti do 12 kartica koje prikazuju omiljene kanale, teme i navike praćenja sadržaja.
Format je jasno inspirisan Spotify Wrapped kampanjom, koja je postala viralni godišnji ritual za ljubitelje muzike.
YouTube Music je prošle nedelje dobio svoju verziju, ali popularni jutjuberi već neko vreme traže da se isti pristup primeni i na video sadržaj. YouTube potvrđuje da "Recap" od danas stiže korisnicima u Severnoj Americi, dok će se globalno širiti "tokom ove nedelje", u zavisnosti od jezika.
Na mobilnim uređajima funkcija će se pojaviti na karticama "Home" ili "You", dok će korisnici desktopa moći da joj pristupe na youtube.com/recap kada postane dostupna na njihovom nalogu.
Za mobilne aplikacije biće potrebna verzija YouTube-a 18.43 ili novija, bilo na Androidu ili iOS-u.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







