Na ovih pet stvari obratite pažnju i odličan profit vam je zagarantovan
Foto: PixabayTržište polovnih automobila nikad nije bilo dinamičnije - sve više kupaca traži pouzdana i pristupačna vozila, a konkurencija među prodavcima je velika. Ako planirate da prodate svoj automobil, važno je da se dobro pripremite.
Male korekcije i pažljivo planirani potezi mogu značajno povećati njegovu vrednost i ubrzati prodaju.
U nastavku vam donosimo pet ključnih koraka koji mogu napraviti ogromnu razliku kada odlučite da prodate svoje vozilo.
Servisna knjižica nije samo formalnost - ona je prvi dokaz da ste automobil održavali kako treba. Kupci danas ne traže samo sjajnu karoseriju već žele sigurnost da auto nije pretrpeo zanemarivanje.
I auto sa većom kilometražom može biti odlična prilika - pod uslovom da ima urednu servisnu istoriju. Redovno menjanje ulja, filtera i vođenje računa o tehničkim detaljima pokazuje da ste automobil vozili odgovorno. To odmah povećava poverenje potencijalnih kupaca i otvara prostor za višu cenu.
Prvi utisak je sve - čak i kad je u pitanju automobil. Čisto, ispolirano vozilo sa sređenom unutrašnjošću uvek izgleda skuplje. Operite auto temeljno, iznutra i spolja. Uklonite mrlje sa sedišta, zamenite izlizane patosnice, očistite felne i stakla.

Ako je potrebno, uložite u sitne korekcije: prefarbajte sitne ogrebotine, ispravite manja udubljenja i proverite da li su paneli i boja ravnomerni. Detalji poput ovih mogu ostaviti utisak da je automobil pažljivo čuvan, čak i ako ima svojih godina.
Kupci koji dolaze da pogledaju vozilo često ne znaju sve o mehanici, ali znaju da provere osnove i to im mnogo znači. Proverite stanje guma (minimalna dubina šare mora biti 1,6 mm), proverite kočnice i razmislite o zameni akumulatora ako je star.
Ovo ne samo da sprečava potencijalne prigovore, već vam daje argument da tražite višu cenu - jer je vozilo spremno za vožnju bez dodatnih ulaganja.
Ključne sitnice mogu igrati veliku ulogu u odluci kupca. Rezervni ključ, sigurnosni ključ za točkove, kompletna dokumentacija, pa čak i prostirke u kabini - sve to govori koliko ste pažnje posvetili svom automobilu.
Ako kupac vidi da su svi detalji na svom mestu, imaće osećaj sigurnosti i poverenja - što značajno povećava šanse za brzu i uspešnu prodaju.
Kada auto izgleda dobro na slikama - već ste na pola puta do prodaje. Koristite dnevno svetlo, čist ambijent (bez natrpanog dvorišta ili garaže), i napravite nekoliko kvalitetnih fotografija spolja, iznutra, iz više uglova.
Iskrenost u opisu je ključna - navedite sve eventualne nedostatke, ali ih uparite sa svim prednostima. Profesionalan oglas sa lepim slikama uliva poverenje i štedi vam vreme sa ozbiljnim kupcima.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







