Mehanizam kočnice je hidraulički ili mehanički i neće doći do njenog otpuštanja kad se isprazni akumulator
Foto: ProfimediaU većinu automobila koje danas možete da kupite na tržištu ugrađuju se električne kočnice za parkiranje. Ručne kočnice su sve ređe.
S njima je olakšano kretanje na uzbrdicama i nizbrdicama jer blokiraju točkove sve dok nemaju dovoljno momenta da pokrenu vozilo te se uglavnom automatski aktiviraju kad isključite vozilo.
Da li će se dogoditi isto što i s ručnom kočnicom?
Ne, neće, jer kontrolna jedinica u automobilu tu situaciju prepoznaje kao kočenje automobila i ne dolazi do blokade točkova.
Električna kočnica tada silu aplicira u intervalima, odnosno uključuje se ABS. Iz tog razloga ne povlačite prekidač električne parkirne kočnice u vožnji.
Mehanizam kočnice je hidraulički ili mehanički i neće doći do njezina otpuštanja kad se isprazni akumulator. Odnosno, za održavanje čvrstog stiska kočnica nije potrebna električna energija, piše Revija Hak.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







