Glavčina kočenja zahtevala je preciznu toleranciju od samo 0,005 milimetara, oko jedne šesnaestine debljine ljudske dlake
Foto: ProfimediaKineski naučnici vrše ispitivanja prototipa najbržeg voza na svetu, CR450, kako bi se testirala tehnologija izuzetno preciznog kočenja.
CR450 mora da uspori sa 400 kilometara na sat do potpunog zaustavljanja za samo 112 sekundi na dužini od 6.500 metara.
Da bi se ovo postiglo, potreban je izuzetno pouzdan kočioni sistem, posebno glavčina kočionog diska, prenosi CCTV.
Glavčina kočenja zahtevala je preciznu toleranciju od samo 0,005 milimetara, oko jedne šesnaestine debljine ljudske dlake.

Nakon višemesečnog istraživanja, kineski tehnički tim je ne samo rešio izazov obrade glavčine na strugu, već je eliminisao i čitav proizvodni korak i udvostručio efikasnost u poređenju sa stranim tehnikama brušenja.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







