Posle potpisivanja ugovora i preuzimanja franšize, kompanija iz Grčke je tražila partnera za srpsko tržište
Foto: PixabayFrancuski trgovinski lanac Carrefour kroz filijalu u Grčkoj koja poseduje sva prava za širenje brenda u regionu Jugoistočne Evrope već nekoliko puta pokušavala je da uđe na srpsko maloprodajno tržište.
Posle potpisivanja ugovora i preuzimanja franšize, kompanija iz Grčke je tražila partnera za srpsko tržište, a kako do toga nije došlo, započela je pregovore o akviziciji domaćeg lanca u Srbiji koji su se nedavno završili neuspešno.
Kompanija Retail and More, vodila je pregovore i sa grčkim lancem Kritikos koji su takođe završeni bez uspeha.
Kako su preneli mediji u Grčkoj, iz kompanije Retail and More su istakli da širenje maloprodajne mreže ne ide očekivanim tempom ali da ostaju posvećeni daljem širenju potvrđujući da se vode pregovori sa jednim lokalnim lancem u Bugarskoj. Oni su još jednom dodali da je kompanija preuzela master franšizu za tržišta Srbije, Severne Makedonije i Albanije i da je plan širenje na ta tržišta ne navodeći više detalja.
Kompanija je krajem 2024 .poslovala sa ukupno 46 prodavnica pod brendom Carrefour. I pored trostrukog povećanja prometa, zabeležen je manji prihod u odnosu na prethodnu godinu za oko 3 milijarde dolara.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







