Kampanja je obećanje i emocionalni most ka svim Lidlovim potrošačima
Foto: Promo/LidlLidl danas pokreće svoju prvu međunarodnu brend kampanju u 31 evropskoj zemlji pod sloganom "Lidl. Isplati se.". Kampanja za kompaniju Lidl predstavlja više od reklamne poruke – ona je obećanje i emocionalni most ka svim Lidlovim potrošačima.
"Lidl. Isplati se." je obećanje milionima ljudi koji nam svakodnevno ukazuju poverenje, jer Lidl veruje da svaka osoba treba da ima pravo na pristup proizvodima koji su održivi, visokog kvaliteta i pristupačnih cena.
Princip dostupnosti i pristupačnosti cena nije samo srž brend kampanje koja počinje danas, već se slogan "Lidl. Isplati se." ogleda i u mnogim drugim aspektima: u raznovrsnosti naših visokokvalitetnih robnih marki, u organskim proizvodima i biljnim alternativama koje nudimo potrošačima. On se pokazuje u svakodnevnoj svežini koju garantujemo potrošačima, u sigurnom snabdevanju porodica i zajednica, kao i u posebnoj vrednosti koju zajedno sa našim kupcima stvaramo tokom praznika i ostalih, za njih, važnih događaja.
Novi slogan kompanije i poruka upućena potrošačima prevazilaze obećanje najboljeg odnosa cene i kvaliteta. Oni predstavljaju osnovno načelo našeg poslovanja. „Isplati se.“ za Lidl znači prepoznati i ceniti prave vrednosti u životu – one koje su ljudima zaista važne: sigurnost, pouzdanost i ostvarenje ličnih, malih, i velikih snova.
Naša odgovornost i naše obećanje za budućnost
"Lild. Isplati se." je obećanje…

Na ovaj način, Lidl stvara pravu vrednost za potrošače, zaposlene i poslovne partnere, postavljajući u temelje snažnog i održivog brenda obećanje koje je realistično i vredno, kako danas, tako i u budućnosti.
Brend kampanja traje od 22. septembra do kraja oktobra i oslanja se na integrisanu medijsku strategiju na svim relevantnim kanalima, koja je osmišljena da iznenadi, ali i emotivno dotakne potrošače.
Na ovom linku možete pogledati TV spot.
"Kampanja je osmišljena tako da iznenadi i da inspiraciju potrošačima gde god se oni nalazili – dok se voze autom i vide reklamu na bilbordu, dok gledaju TV, listaju društvene mreže... Cilj je da integrisanom kampanjom zaista "dođemo do ljudi" – emotivno i sa jasnim porukama o tome šta se zaista isplati u Lidlu", objašnjava Ivan Medaković, rukovodilac sektora Marketing u kompaniji Lidl Srbija.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







