Cilj donacije je da se najmlađima na razumljiv i zabavan način približe principi osvešćene ishrane
Foto: Promo/Siniša DulaćČak 2.500 primeraka knjige "Planeta Spelta", koju je kompanija Lidl kreirala u saradnji sa "JRJ" izdavaštvom stiže u predškolske ustanove širom Srbije. Predstavnici kompanije Lidl su ovim povodom posetili Predškolsku ustanovu "Naša radost" u Subotici, kojoj je uručeno 500 primeraka "Planete Spelte". Cilj ove donacije je da se najmlađima na razumljiv i zabavan način približe principi osvešćene ishrane, tako da nauče kako svojim navikama mogu sačuvati svoje zdravlje, ali i budućnost čitave planete.
"Nadamo se da će deca u Subotici, kao i širom Srbije, na ovaj način dobiti priliku da lako i uz pozitivne asocijacije kreiraju bolje navike u ishrani od malih nogu. Želimo da roditeljima i mališanima kompanija Lidl bude pouzdan partner na putu zdravijih i održivijih izbora", izjavila je, ovim povodom, Aleksandra Mirić, rukovodilac CSR tima Lidl Srbija.
Kompanija donacijom nastoji da podstakne maštu i radoznalost u vezi sa ishranom što većeg broja mališana, i to kroz avanture glavnog junaka, Speltanca Zigija. Njihova misija je da deci što jednostavnije približe principe i značaj osvešćene ishrane, kao i da podrže roditelje u kreiranju boljih
navika u ishrani kod dece. Vrtići koje će pomenutom knjigom obradovati brojne generacije mališana nalaze se, osim u Subotici, i
u Beogradu, Jagodini, Kragujevcu, Leskovcu, Šapcu, Vršcu, Staroj Pazovi i Lapovu. Mališani koji ih pohađaju imaće priliku da, uz pomoć i podršku vaspitača, vežbaju svoje čitalačke veštine, ali i da uče o jednostavnim navikama u ishrani koje će ih jednog dana učiniti herojima budućnosti.

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jedan je od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Sa oko 12.600 prodavnica i više od 230 distributivnih i logističkih centara u 31 zemlji, broji ukupno više od 382.400 zaposlenih širom sveta. Jednostavnost i usmerenost na procese određuju svakodnevne aktivnosti u prodavnicama, regionalnim distributivnim centrima i nacionalnoj centrali Lidla. Istovremeno, Lidl kroz svoje aktivnosti preuzima odgovornost za
ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture i oblikuju svakodnevno poslovanje čineći osnovu uspeha. Kompanija Lidl je u 2024. fiskalnoj godini ostvarila prodaju od 132,1 milijarde evra, vrednujući najbolji odnos cene i kvaliteta za svoje potrošače, dok su ostale kompanije u sastavu Švarc grupe zabeležile ukupni prihod od 175,4 milijarde evra u istom periodu.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 81 prodavnicu u 47 gradova širom zemlje. Ima dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznat u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac
sertifikata "Top Employer Serbia" petu godinu zaredom i "Top Employer Europe" osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao "Izabranu prodavnicu godine", pečat koji dodeljuje organizacija "Izabran proizvod godine", dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje "Najbolje u Srbiji" proglašen za "Miljenika potrošača".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







