Viber sada ima saradnju sa globalnom softverskom platformom
Foto: ProfimediaRakuten Viber je objavio partnerstvo sa DoubleVerify, tehnologijom koja je u stanju da pregleda pozicije na kojima su oglasi objavljeni, prati procenat njihove vidljivosti i pruža kompanijama i brendovima transparentnost o njihovim reklamnim kampanjama kako bi bili sigurni da se njihove kampanje obraćaju pravoj ciljnoj javnosti i ostvaruju korisne rezultate.
Viber sada ima saradnju sa globalnom softverskom platformom za verifikaciju kvaliteta medija, optimizaciju performansi reklamnih kampanja i potvrđivanje promotivnih ciljeva.
Sa druge strane, kako je navedeno, reklameri će biti sigurni da njihove reklame na Viberu prate pravi korisnici.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







