Ekrani za suvozače, na primer, nisu posebno traženi, jer samo 10% vozila svakodnevno vozi putnika na prednjem sedištu
Američka kompanija J. D. Power sprovela je istraživanje među 82.000 kupaca novih automobila, ispitujući koje im se tehnološke funkcije dopadaju, a koje ne. Rezultati pokazuju da proizvođači automobila još pokušavaju da shvate kakvu naprednu tehnologiju ljudi zaista žele – a šta ih iritira.
Potrošači, na primer, ne vide vrednost u ekranima za suvozače ili skenerima otiska prsta, ali žele nadzor mrtvog ugla i pametne sisteme za klimatizaciju. Istraživanje otkriva i da auto-industrija još uči bez kojih tehnologija vozači ne mogu da žive i koje inovacije im zapravo smetaju.
Neki zaključci istraživanja deluju sasvim logično. Ekrani za suvozače, na primer, nisu posebno traženi, jer samo 10% vozila svakodnevno vozi putnika na prednjem sedištu, što ih čini nepotrebnim.
Takođe, kontrole pokretima, koje omogućavaju vozaču da podešava funkcije jednostavnim pokretom prsta u vazduhu, nisu naišle na dobar prijem. Korisnici ih smatraju nepreciznim i nepraktičnim, a često im nedostaje funkcionalnost.
Ili, kako navodi J. D. Power, kontrole pokretima, čitači otiska prsta i sistemi za prepoznavanje lica neuspešno pokušavaju da reše problem za koji vlasnici automobila nisu ni znali da postoji.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.