Iz kompanije su dodali da će "tražnja potrošača na kraju odrediti kada i gde će vozila sa produženim dometom biti ponuđena"
Foto: ProfimediaVolkswagen je polagao velike nade u električna vozila nakon skandala "Dizelgejt". ID.4 je označio solidan početak, ali stvari su ubrzo krenule naopako. Naime, "Dizelgejt" je učinio da se VW okrene električnim automobilima, ali planovi za prodaju modela ID.7 u Americi su napušteni, dok ID.Buzz nije ispunio očekivanja. Kao rezultat toga, ogromne marže su sada ustupile mesto popustima od skoro 20.000 dolara.
Sada se navodi da kompanija razmatra ponudu pogonskih sklopova sa produženim dometom u limuzinama i krosoverima za Evropu i SAD. Razgovori su navodno deo šireg dogovora, pošto proizvođač automobila priprema novi petogodišnji investicioni plan.
Bloomberg izveštava da će detalji ovih investicija biti objavljeni u martu sledeće godine. To je prilično daleko, ali je portparol za taj list rekao da "prate razvoj tržišta i da su rezervisali koncept produživača dometa za svoju buduću platformu za električna vozila".
Dodali su da će "tražnja potrošača na kraju odrediti kada i gde će vozila sa produženim dometom biti ponuđena", prenosi sajt CarScoops.
Ova tehnologija, inače, postaje sve popularnija. Hvalio ju je nedavno i izvršni direktor Forda, Džim Farli, rekavši da se tako "kupcima pruža električno iskustvo bez straha od nestanka dometa".
Što je još važnije, vozila sa produženim dometom omogućavaju kompanijama da ponude "električno vozilo koje je u potpunosti uporedivo sa vozilom sa SUS motorom u pogledu troškova", dodao je Farli. Ovo je uglavnom zbog činjenice da EV sa produženim dometom mogu da koriste značajno manje i jeftinije baterije, jer im motor koji služi kao generator.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







