Da li verujete da osnivač BlueSky-a govori istinu: Rastemo brzo jer ljudi beže s X-a

Prema podacima od 11. februara 2025. godine, Bluesky ima 31 miliona korisnika, dok platforma X ima 650 miliona aktivnih korisnika mesečno

18.02.2025. 10:00
  • Podeli:
bluesky, twitter, platforma x - profimedia-0943391582-67b44a01ab49e.webp Foto: Profimedia

Osnivač Twittera Džek Dorsi je izneo svoj stav o tome zbog čega ljudi napuštaju jednu platformu koju je on osnovao (X, ranije Twitter) kako bi se pridružili drugoj u čijem osnivanju je pomogao (BlueSky).

"Mislim da ljudi pre beže od X-a, nego što se prebacuju na nešto kao što je BlueSky. To, nažalost, nije sjajan način da se napravi proizvod. Želimo ljude koji nam dolaze za određenu stvar koju ranije nisu mogli da urade", istakao je suosnivač Twittera u nedavnom podkast intervjuu.

BlueSky je prvobitno formiran 2019. kao interni projekat na Twitteru, gde je Dorsi i dalje bio izvršni direktor, ali je pokrenut kao samostalna korporacija za javnu dobrobit 2021.

Dorsi se povukao sa mesta generalnog direktora Twittera 2021. godine, a njegov mandat u upravnom odboru prestao je sledeće godine.

Prema podacima od 11. februara 2025. godine, Bluesky ima 31 miliona korisnika, dok platforma X ima 650 miliona aktivnih korisnika mesečno 

"BlueSky je izgradio nešto što sam želeo da izgradi i zbog čega sam uzbuđen, a to je ova prodavnica algoritama, gde imate mogućnost da birate sopstvene algoritme", rekao je Dorsi.

Ilon Musk je kupio Twitter za 44 milijarde dolara 2022. godine i od tada je napravio niz promena. Preimenovao ga je u X, smenio nekoliko rukovodilaca i otpustio oko 80% osoblja, vratio ranije zabranjene korisnike i počeo da prodaje verifikaciju sa plavom kvačicom.

S druge strane, BlueSky je u novembru prošle godine zabeležio porast broja registracija korisnika usred gomile njih koji su napustili X nakon izbora Trampa za predsednika, kojeg je Mask finansijski podržao.

"Ono što se dogodilo Twitteru ne može da se desi nama na isti način, jer biste uvek imali opciju da odmah krenete bez potrebe da počnete iznova. Gradimo društvenu mrežu otvorenog koda koju svako može da uzme u svoje ruke i na njoj je gradi, i to je nešto što se radikalno razlikuje od svega što je ranije rađeno na društvenim medijima", rekla je izvršna direktorka kompanije Džej Graber.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()