Nova sekcija Facebook Content Monetization dizajnirana je kako bi olakšala proces ostvarivanja prihoda putem različitih formata
Foto: ReutersFacebook je predstavio unapređeni sistem za monetizaciju sadržaja, pružajući kreatorima veći broj opcija za zaradu.
Nova sekcija Facebook Content Monetization dizajnirana je kako bi olakšala proces ostvarivanja prihoda putem različitih formata, uključujući video reklame, pretplate, bonuse i druge metode finansiranja.
"Facebook sve više ulaže u podršku kreatorima, prepoznajući važnost kvalitetnog sadržaja i zajednice koja ga konzumira", navode iz ove društvene mreže.
Dodaje se da novi alati "omogućavaju kreatorima da na jednostavan način prate svoje prihode, analiziraju performanse objava i optimizuju strategije za bolju zaradu". Neke od ključnih mogućnosti uključuju:
Pristup ovim alatima zavisi od ispunjavanja određenih kriterijuma koje Facebook postavlja. Kreatori moraju imati dovoljan broj pratilaca i pregleda, kao i sadržaj koji je u skladu sa Facebookovim pravilima monetizacije. Detalji o dostupnosti i uslovima nalaze se na zvaničnom sajtu.
Ovim potezom, Facebook želi da održi korak sa konkurentskim platformama kao što su YouTube i TikTok, koje već nude napredne mogućnosti zarade za kreatore sadržaja.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







