OpenAI ove godine očekuje prihode u iznosu od 12,7 milijardi dolara
Foto: ProfimediaAlat na bazi veštačke inteligencije ChatGPT trenutno koristi 700 miliona ljudi nedeljno, a firma OpenAI ne isključuje da će u nekom trenutku uvesti reklame u svoj popularni četbot, izjavio je lider proizvoda Nik Tarli u razgovoru za podkast Dekoder.
OpenAI ove godine očekuje prihode u iznosu od 12,7 milijardi dolara, što je više nego trostruko povećanje u odnosu na prošlogodišnjih 3,7 milijardi, ali firma i dalje troši više nego što zarađuje, tako da ne očekuje da će biti profitabilna pre 2029. godine, naveo je Tarli.
Firma razmatra nove načine za povećanje prihoda, a uvođenje reklama je i dalje jedna od mogućnosti. Tarli poručuje da bi reklama morala da bude "veoma promišljeno i ukusno" uklopljena u ChatGPT.
Izvršni direktor OpenAI Sem Altman ranije je rekao da bi uveo reklame u ChatGPT samo kao poslednju opciju, ali je u junu priznao da "nije u potpunosti protiv" te ideje, prenosi portal Verge.
U međuvremenu, konkurentska kompanija xAI u vlasništvu Ilona Maska planira integraciju reklama u odgovore svog četbota Grok.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







