Meta testira četbotove koji će započinjati konverzaciju sa korisnicima na mrežama

Ako korisnik ne odgovori na prvi pokušaj komunikacije, četbotovi neće slati dodatne poruke, navodi kompanija

04.07.2025. 15:15
  • Podeli:
Meta AI shutterstock-683dad2502603.webp Foto: Shutterstock

Američka tehnološka kompanija Meta testira četbotove na bazi veštačke inteligencije koji će prvi slati privatne poruke korisnicima na Fejsbuku, Instagramu i Vacapu.

Kako prenosi Teh kranč, sasvim je moguće da će korisnici ovih društvenih mreža u nekom trenutku dobiti neželjenu privatnu poruku od četbota nazvanog "Maestro filmske magije" koji će pitati korisnika da li su ga oduševile neke melodije u filmovima i ponuditi se da preporuči neki program za filmsko veče.

Ako korisnik ne odgovori na prvi pokušaj komunikacije, četbotovi neće slati dodatne poruke, navodi kompanija.

Meta je potvrdila da se poruke mogu slati samo u roku od 14 dana od prethodnog razgovora i samo ako je korisnik već razmenio najmanje pet poruka sa četbotom.

U pozadini svega nalazi se komercijalni interes. Meta očekuje da će njeni proizvodi na bazi generativne veštačke inteligencije doneti između dve i tri milijarde dolara prihoda već tokom 2025. koji će porasti na više od 1,4 biliona dolara u periodu do 2035.

Prihodi će se generisati uglavnom kroz licenciranje Metinog modela Llama partnerima i buduće oglašavanje u razgovorima sa četbotovima.

Iz kompanije su odbili da komentarišu kada i kako planiraju da ubace reklame u konverzaciju sa četbotovima, ali je u dokumentima već navedeno da se razmatraju i sponzorisani odgovori i pretplate.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()