Google je nedavno uveo i mogućnost da onlajn isprobavate odeću i šminku
Foto: ShutterstockReč je o funkciji koja se pokreće AI tehnologijom, a koja omogućava prikazivanje recenzija onlajn prodavnica, kako bi kupovina bila "sigurnija i efikasnija".
Funkcija je dostupna klikom na ikonicu smeštenu levo od web adrese u browseru. Klik kreira pop-up, koji govori o ukupnoj reputaciji prodavnice te nudi informacije o kvalitetu proizvoda, cenama, korisničkoj podršci i politici povrata. AI kreira ove pop-up prozore skeniranjem korisničkih recenzija od raznih partnera, uključujući Reputation.com, Reseller Rating, ScamAdviser, Trustpilot i još nekoliko drugih.
Zasad je funkcija dostupna samo kupcima iz SAD-a, a jedini jezik je engleski. Takođe, trenutno je vezana za browser namenjen desktop računarima. Zasad nema potvrde o tome da li će funkcija naći put i do mobilnih uređaja.
Nov funkcija bi trebalo da pomogne Google-u da se takmiči s Amazonom, koji već koristi AI tehnologiju za sumiranje ocena proizvoda i slično.
Ovo je samo najnoviji potez koji je kompanija napravila kako bi uvela veštačku inteligenciju u iskustvo kupovine. Google je nedavno uveo mogućnost virtuelnog isprobavanja odeće i šminke te razvija alate za pružanje personaliziranih preporuka proizvoda, kao i poboljšano praćenje cena.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







