Cilj kampanje je da ukaže na štetnost i posledice vožnje pod dejstvom alkohola, pa otuda i poruka "Volan nije za promile"
Agencija za bezbednost saobraćaja (ABS) pokrenula je ovogodišnju kampanju “U kola bez alkohola", kojom nastavlja da promoviše kako alkohol i vožnja nikada ne idu zajedno i da ukazuje na štetnost i posledice vožnje pod dejstvom alkohola, rekao je za Tanjug Veljko Ćurčić, načelnik odeljenja za planiranje, prevenciju i edukaciju ABS Srbija.
Svako deveto lice nastrada u saobraćajnim nezgodama usled vožnje pod dejstvom alkohola, rekao je on, dodajući da je u saobraćajnim nezgodama poginulo 11 lica manje na današnji dan u odnosu na isti period prethodne godine.
"Agencija za bezbednost saobraćaja Republike Srbije pokrenula je kampanju 'U kola bez alkohola' koja će se realizovati u 10 lokalnih samouprava", istakao je Ćurčić.
Prema njegovim rečima, cilj kampanje je da ukaže na štetnost i posledice vožnje pod dejstvom alkohola, pa otuda i poruka "Volan nije za promile".
"Trudimo se da putem terenskih aktivnosti dođemo do što većeg broja ljudi, da prenesemo savete, poruke i da kroz ankete, aktivacije sa 'pijanim' naočarama, alkotestiranje i razgovor utičemo na ljude da menjaju svest, loše navike i nebezbedno ponašanje kako bi bili bezbedniji”, rekao je Ćurčić.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.