Premijerno je prikazan 20. juna
Foto: PixabayKPop Demon Hunters završio je svoje 91-dnevno emitovanje na Netflixu sa neverovatnih 325,1 milion pregleda, što je najviše ikada za bilo koji film ili seriju na platformi.
Prema podacima sajta What's on Netflix, period praćenja gledanosti za KPop Demon Hunters zvanično je završen 19. septembra, nakon što je film premijerno prikazan 20. juna.
Netflix meri gledanost novih naslova tokom prvih 91 dan od objavljivanja.
Otkako je izašao, animirani film je postao globalni fenomen – više pesama sa soundtracka ušlo je na muzičke top-liste, a singl Golden dostigao je prvo mesto. Pojavile su se i glasine o snimanju nastavka.
Netflix navodno razmatra produkciju trilogije, igrane verzije, pa čak i pozorišne adaptacije. Takođe se šuška da je u pripremi i kratki animirani film, koji bi mogao da posluži kao priča o poreklu grupe Huntr/x.

Radnja prati Rumi, Miru i Zoey, članice devojačke grupe Huntr/x, koje koriste svoju muziku kako bi zaštitile svet od natprirodnih zlih sila. Međutim, situacija se komplikuje kada se pojavi rivalski boy band, Saja Boys, koji pokušava da im preotme fanove.
Film KPop Demon Hunters možete trenutno gledati na Netflixu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







