Evo šta je dovelo do gašenja brenda
Foto: Antonio AhelATAImagesEmina Jahović, koja godinama niže uspehe na muzičkoj sceni, pre nekoliko godina odlučila je da se oproba i u svetu kozmetike, pokrenuvši sopstveni brend.
Njen kozmetički brend u početku je privukao veliku pažnju i izazvao pozitivne reakcije, ali uprkos dobrom startu, posao je na kraju propao.
Emina je sada otvoreno progovorila o tome i objasnila sve detalje koji su doveli do gašenja njenog biznisa.

"Moja maskara se proizvodila u istoj farbici gde se proizvod i "Saint Laurent". Znači, ja nisam želela da žene koje kupuju "YaEmina beauty" stavljaju bilo šta na svoje trepavice, bilo kakav puder. Nisam želela da sutra, kada izađe moja šminka, da se na bilo koji način žene pojave sa alergijama i problemima. Mi smo imali neverovatan marketing i sve je prošlo kroz sve moguće testove, ali nažalost, firma nije mogla da izdrži pet godina pandemije, kao i sve ostale manje firme", rekla je pevačica u "Tel cast".
Podsetimo, Emina je nedavno održala spektakularan koncert u Sava Centru, a atmosfera je bila prepuna emocija dok je publika uživala u hitovima.
Na koncertu su je pratili brojni poznati, kolege i ličnosti iz javnog života, ali najvažnija podrška za Eminu bila je njena porodica.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







