Rijana ostala bez 36 miliona dolara: Ovaj brend je skupo koštao pevačicu

Modna linija nije uspela

22.10.2025. 21:43
  • Podeli:
profimedia-1017424250 rihanna rijana-686f9991079a4.webp Foto: Profimedia

Pop ikona Rijana pretrpela je veliki finansijski gubitak nakon neuspelog modnog projekta sa luksuznim brendom Lui Viton.

Prema izveštajima njene britanske kompanije Denim UK Holdings, pevačica je izgubila čak 36 miliona dolara zbog propasti modne linije Fenty, pokrenute 2019. godine, prenosi Daily Mail.

Rijana, danas 37-godišnjakinja, lansirala je Fenty u saradnji sa francuskim modnim gigantom LVMH, ali projekat je ugašen 2021. – navodno zbog pandemije i ograničenja putovanja koja su joj onemogućila da lično nadgleda rad ateljea u Parizu i italijanskih modnih kuća.

Kada je projekat pokrenut, otkriveno je da je Rijana uložila gotovo 30 miliona eura, dok je LVMH investirao sličan iznos. Kompanija koja je upravljala brendom nosila je naziv Project Loud France, u čast Rijaninog petog albuma Loud.

Uprkos ličnom bogatstvu procenjenom na 1,4 milijarde dolara, Rijana je putem svoje britanske kompanije imala udeo od 49,99 odsto. Ipak, 2021. godine ona i LVMH doneli su zajedničku odluku o gašenju modnog dela biznisa te preusmeravanju fokusa na uspešnije segmente – kozmetiku i donji veš.

"LVMH i Rijana potvrđuju zajedničku ambiciju da se fokusiraju na dugoročni razvoj Fenty ekosistema, sa naglaskom na kozmetiku, negu kože i donji veš", stajalo je u njihovom saopštenju.

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()