Kada je reč o cenama, predsednik Udruženja hotelijera kaže da se turisti najviše žale na cene ležaljki, što ističe kao veliki problem
Foto: ProfimediaPrema trenutnim najavama i rezervacijama, sezona ide u dobrom smeru, kaže predsednik Udruženja hotelijera Crne Gore Nikola Pejović i ističe da, ako se ovakav trend nastavi, vrlo je moguće da ova turistička sezona bude uspešnija od prošlogodišnje.
“Prema trenutnim najavama i rezervacijama, dosta dobro prolazi sezona i nadam se da će to rezultirati zadovoljavajućim špicom. Ima hotela koji su komplet bukirani sve do oktobra, novembra što je zaista dobra vest i ako sve bude kako treba to će dati rezultate”, kaže Pejović.
Važnim smatra da se stabilizuje vazdušni saobraćaj u Izraelu koji je narušen sukobom sa Iranom.
“Pošto su nam izraelski gosti veoma bitni jer Crna Gora beleži njihov rast od 140 odsto u odnosu na prošlu godinu. Ako se ovakav trend nastavi, vrlo je moguće da će sezona biti i uspešnija od prošlogodišnje. Beleži se rast broja rezervacija i sa veoma važnih emitivnih tržišta i iz regiona, a sve su više zastupljena i vanevropska tržišta što ranije nije bio slučaj u tom obimu”, kazao je Pejović.
Ističe da očekuje stabilan nastavak sezone i nada se da će vremenske prilike i ukupna situacija biti povoljni, kako bi se ostvario maksimalan potencijal ove turističke godine.
Ovo je prilika, kaže, da svi zajedno, svako u svom domenu, damo doprinos i promovišemo Crnu Goru u pravom svetlu. Kvalitetna usluga i gostoprimstvo, dodao je, ključni su za zadovoljne goste koji će nam se vraćati.
"Verujem da je pravi patriotizam kada imate zadovoljnog gosta i kada učinite sve da turizam bude uspešan u vašoj zemlji”, naveo je Pejović u izjavi za portal RTCG.
Kada je reč o cenama, predsednik Udruženja hotelijera kaže da se turisti najviše žale na cene ležaljki, što ističe kao veliki problem.
S druge strane, zakupac plaže Drobni pijesak Lazar Mijač kaže da nema primedbi turista na cene.
“Mislim da smo dosta povoljniji u odnosu na konkurenciju, i mislim da kada se pruži kvalitet da nijedan turista neće gledati cene. Problem je naplaćivati nešto previše a ne pružiti uslugu i kvalitet”, zaključio je Mijač.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







